Gyakran ismételt kérdések
Rendszeresen felmerülő kérdések
Egy jó weboldalnak számos fontos jellemzője van, amelyek segítik abban, hogy hatékonyan teljesítse a céljait és pozitív élményt nyújtson a felhasználóknak.
Például: felhasználóbarát, gyors, vonzó megjelenésű, minden eszközzel kompatibilis, célzott tartalom, keresőoptimalizált és biztonságos.
A weboldal lassúságának számos oka lehet. Néhány gyakori ok: túlterhelt, rosszul optimalizált, nagy méretű fájlok, rendszerfrissítés hiánya stb.
A weboldal sebesség optimalizálás növeli a biztonságot és a stabilitást. A megfelelően optimalizált weboldal a kártékony felhasználók, és a rosszakarók ellen is véd. Vannak direkt erre specializálódott webfejlesztők, akiktől érdemes segítséget kérni.
A „reszponzív”kifejezés gyakran használt fogalom a webfejlesztésben és tervezésben.
A reszponzív webdizájn célja, hogya weboldalak alkalmazkodjanak és jól működjenek különböző eszközökön és képernyőméreteken, például asztali számítógépeken, laptopokon, táblagépeken és okostelefonokon.
Az én munkáimban a reszponzív megjelenítés alapfeltétel.
Keresőoptimalizálással (SEO). A folyamat magában foglalja az olyan tevékenységeket, mint a kulcsszókutatás, a meta adatok optimalizálása, a tartalom optimalizálása, a linképítés és az oldal betöltési sebességének gyorsítása.
A keresőoptimalizálás alappillérei az oldalon belüli on-page SEO (SEO szövegírás), az oldalon kívüli off-page SEO, valamint a technikai SEO.
Megvan a honlapod, de nem nagyon jönnek rá a vevők? Segítek megtalálni a megoldást erre a problémára. A sikerhez valamennyire bele kell látni a Google találi lista működésébe.
Mit is jelent, hogy kész? A legtöbb esetben egy honlap olyan, mint egy családi ház, mindig kell valamit csinálni rajta.
Az igények felmérésétől az árajánlat elkészítéséig általában egy-két nap az átfutási idő. Egy üzleti weboldal elkészítése aloldal számtól függ, de nagyjából 3-4 hét között van. Egy összetettebb webshop esetében már inkább hetekről, hónapokról beszélhetünk.
Ugyan nincs erre a kérdésre egyértelmű válasz, de tapasztalatok szerint 4-6 hónap után már jelentős eredményeket is realizálhatunk.
Nem mindegy például, hogy melyik iparágban van az a konkrét üzlet, aminek a fellendülését várjuk. Néhány példa:
Turizmus- eredmény 24 hónap alatt (online foglalások száma megnőtt), gépjárműipar- eredmény 12 hónap alatt , építőipar 6 hónap, szépségipar 3 hónap, oktatás 1 hónap, egészségügy 3 hónap (ezek statisztikai adatok).
Egy kisebb méretű, kevesebb funkciót tartalmazó WordPress alapú, landing oldal induló ára 100-150. 000 Ft. A teljesen egyedi, nagyobb méretű és sok tartalommal rendelkező oldalak esetén (is) javasolt egyedi árajánlatot kérni, 200-700.000 Ft között van az áruk.
A legmagasabb árajánlat összege több millió forint is lehet, ezek inkább nagyobb méretű kreatív ügynökségek ajánlataira jellemzőek. Szabadúszók olcsóbban dolgoznak.
Az olcsó honlap árak megtévesztőek lehetnek. Sokan esnek a költség spórolás és olcsóság csapdájába. Könnyen lehet, hogy ami elsőre olcsó az a végére a triplájába fog kerülni neked, ha kiderül, hogy a kiviteleződ nem rendelkezik a megfelelő kivitelezési képességekkel.
Tőlem a részletes igényfelmérést követően mindenre kiterjedő árajánlatot kapsz.
A weboldal készítés során számos jogi szabályozásnak kell megfelelni. Ezek közé tartoznak:
Szerzői jogok, adatvédelem és GDPR, szerződéses követelmények (ÁSZF), hirdetési és promóciós szabályok, sütik (Cookie)kezelése.
