Fedezd fel, hogyan teheted weboldalad hatékonyabbá – Ingyenes Elemzés!
Weboldalad nem hoz elég látogatót vagy konverziót? Nem tudod, mi lehet a probléma?
Itt a válasz!
Az ingyenes weboldal elemzés megmutatja, hol vannak a rejtett hibák, és hogyan javíthatod ki őket.
Technikai hibák:
Lassú betöltési idő
Mobil optimalizálás hiánya
404-es hibák és törött linkek
Nem megfelelő HTTPS beállítások
Felhasználói Élmény (UX) problémák:
Bonyolult navigáció
Rossz design és elrendezés
Rosszul olvasható szöveg
Hiányzó call-to-action (CTA)
Tartalmi hibák:
Elavult vagy hiányos tartalom
Rosszul szerkesztett szövegek
Hiányzó vagy nem megfelelő vizuális elemek
Mutatom a weboldal elemzés szempontjait, amiken végigmegyek egy-egy weboldal elemzés, optimalizálás, új honlap készítés vagy landing oldal készítés során.
Sebesség
Ha nem elég gyors a weboldalad, a potenciális vásárlód már azelőtt le fog lépni, hogy bármit is látott volna az oldalon.
A sebességen lehet javítani a képek tömörítésével, a méret változatlanul hagyása mellett, vagy a méret, felbontás csökkentésével is.
A megfelelő tömörítési arány és fájlformátum választás jelentősen megnöveli az oldalad betöltődési sebességét.
Ebből szempontból fontos az is, hogy van-e cash, úgynevezett gyorsítótár a weboldalon. Ez azt csinálja, hogy amikor a böngésződ először letölt egy weboldalt, akkor annak a fájljait lehívja a szerverről, majd eltárolja a saját háttértárában, lényegében a saját gépeden. Ez a háttértár a gyorsítótár (cache).
Fontos, hogy a weboldalad betöltési sebessége lehetőleg 3 mp alatt legyen.
Webdesign
LOGÓ - illik-e az arculathoz, illetve fordítva, az arculat illik-e a logóhoz? A színvilága, formavilága hasonlít-e a weboldaléhoz.
EGYSÉGES SZÍNVILÁG -Tudtad, hogy az ember általában egy bizonyos
lelkiállapotban képes arra, hogy bőségesen vásároljon?
A színek hatással vannak az érzelmeinkre, a
lelkiállapotunkra, a szándékainkra, és még rettentően sok
mindenre. Az első jó benyomást a betöltési sebesség után
a weboldalad színeivel tudod elérni.
MAX 2-3 BETŰTÍPUS - Ajánlott maximum 2-3 különböző betűtípus használni.
JÓ MINŐSÉGŰ KÉPEK - A CÉLCSOPORTNAK MEGFELELŐ MEGJELENÉS - Az egész megjelenés, arculat, webdesign, képek, színek és betűk minden szempontból feleljenek meg a célcsoportodnak. Képviseljék a célcsoportod, a terméked, szolgáltatásod hangulatát, üzenetét és minőségéT.
Használhatóság
A jó használhatóság biztosítja, hogy a látogatók könnyen navigáljanak a weboldalon, megtalálják a keresett információkat, és pozitív élményt szerezzenek. Ha a weboldal bonyolult vagy nehezen kezelhető, a látogatók hamar elhagyhatják azt.
FAVICON - Ez az a kis ikonka, amit látsz a böngészőben az oldalak tetején. A facivon segít beazonosítani az oldalat, akkor, ha közben máshova is elnavigált a látogató.
JÓLHASZNÁLHATÓ MENÜ, ÁTLÁTHATÓ HONLAPSZERKEZET - Az oldalak hierarchikusan legyenek felépítve, tehát logikusan következzenek egymásból, a menü kezelése kezesbárány, felhasználóbarát.
LINKEK JÓL MŰKÖDNEK - A weboldalon található minden kattintható elem, gomb, link, menüpont le van tesztelve, és megfelelően működik.
Ha nem vagy elégedett a weboldalad működésével, vagy csak kíváncsi vagy, hogy lehetne-e még jobb, akkor töltsd ki az űrlapot, és küldök neked egy részletes, mindenre kiterjedő elemzést.