Ingyenes weboldal elemzés

Fedezd fel, hogyan teheted weboldalad hatékonyabbá – Ingyenes Elemzés!

Weboldalad nem hoz elég látogatót vagy konverziót? Nem tudod, mi lehet a probléma?

Itt a válasz!

Az ingyenes weboldal elemzés megmutatja, hol vannak a rejtett hibák, és hogyan javíthatod ki őket.

Technikai hibák:

  • Lassú betöltési idő
  • Mobil optimalizálás hiánya
  • 404-es hibák és törött linkek
  • Nem megfelelő HTTPS beállítások

Felhasználói Élmény (UX) problémák:

  • Bonyolult navigáció
  • Rossz design és elrendezés
  • Rosszul olvasható szöveg
  • Hiányzó call-to-action (CTA)

Tartalmi hibák:

  • Elavult vagy hiányos tartalom
  • Rosszul szerkesztett szövegek
  • Hiányzó vagy nem megfelelő vizuális elemek

Mutatom a weboldal elemzés szempontjait, amiken végigmegyek egy-egy weboldal elemzés, optimalizálás, új honlap készítés vagy landing oldal készítés során.

Sebesség

Ha nem elég gyors a weboldalad, a potenciális vásárlód már azelőtt le fog lépni, hogy bármit is látott volna az oldalon.

A sebességen lehet javítani a képek tömörítésével, a méret változatlanul hagyása mellett, vagy a méret, felbontás csökkentésével is. A megfelelő tömörítési arány és fájlformátum választás jelentősen megnöveli az oldalad betöltődési sebességét.

Ebből szempontból fontos az is, hogy van-e cash, úgynevezett gyorsítótár a weboldalon. Ez azt csinálja, hogy amikor a böngésződ először letölt egy weboldalt, akkor annak a fájljait lehívja a szerverről, majd eltárolja a saját háttértárában, lényegében a saját gépeden. Ez a háttértár a gyorsítótár (cache).

Fontos, hogy a weboldalad betöltési sebessége lehetőleg 3 mp alatt legyen.

Webdesign

LOGÓ - illik-e az arculathoz, illetve fordítva, az arculat illik-e a logóhoz? A színvilága, formavilága hasonlít-e a weboldaléhoz.

EGYSÉGES SZÍNVILÁG -Tudtad, hogy az ember általában egy bizonyos lelkiállapotban képes arra, hogy bőségesen vásároljon? A színek hatással vannak az érzelmeinkre, a lelkiállapotunkra, a szándékainkra, és még rettentően sok mindenre. Az első jó benyomást a betöltési sebesség után a weboldalad színeivel tudod elérni.

MAX 2-3 BETŰTÍPUS - Ajánlott maximum 2-3 különböző betűtípus használni.

JÓ MINŐSÉGŰ KÉPEK - A CÉLCSOPORTNAK MEGFELELŐ MEGJELENÉS - Az egész megjelenés, arculat, webdesign, képek, színek és betűk minden szempontból feleljenek meg a célcsoportodnak. Képviseljék a célcsoportod, a terméked, szolgáltatásod hangulatát, üzenetét és minőségéT.

Használhatóság

A jó használhatóság biztosítja, hogy a látogatók könnyen navigáljanak a weboldalon, megtalálják a keresett információkat, és pozitív élményt szerezzenek. Ha a weboldal bonyolult vagy nehezen kezelhető, a látogatók hamar elhagyhatják azt.

FAVICON - Ez az a kis ikonka, amit látsz a böngészőben az oldalak tetején. A facivon segít beazonosítani az oldalat, akkor, ha közben máshova is elnavigált a látogató.

JÓL HASZNÁLHATÓ MENÜ, ÁTLÁTHATÓ HONLAPSZERKEZET - Az oldalak hierarchikusan legyenek felépítve, tehát logikusan következzenek egymásból, a menü kezelése kezesbárány, felhasználóbarát.

LINKEK JÓL MŰKÖDNEK - A weboldalon található minden kattintható elem, gomb, link, menüpont le van tesztelve, és megfelelően működik.

Így tudsz elérni:

Ha nem vagy elégedett a weboldalad működésével, vagy csak kíváncsi vagy, hogy lehetne-e még jobb,  akkor töltsd ki az űrlapot, és küldök neked egy részletes, mindenre kiterjedő elemzést. 

Kiss-Samu Renáta

WordPress webdesign

Weboldal elemzés kérése

* Az űrlap kitöltésével elfogadom az Adatvédelmi Nyilatkozatot!

Scroll to Top